lørdag den 20. april 2013

Ønsker i det nye hus #1

Jeg har som så mange andre kvinder også en lille drøm om et "walk in closet" som Carrie`s i Sex and the City :0) Må nok indse, at det får jeg nok aldrig, men man har vel lov at drømme. Jeg er ihvertfald ved at være rigtig godt træt af, at jeg ikke kan overskue alt mit tøj. Lige nu ligger det bare i store bunker i mit skab og lidt hænger på en bøjlestang. Man kan aldrig finde den bluse man lige havde tænkt sig at skulle have på eller så er den blevet krøllet. Ofte ender man også med en masse tøj som aldrig bliver brugt, fordi det ligger bagerst i skabet. Jeg drømmer om et funktionelt skab, med masser af muligheder. Et skab som er skræddersyet til rummet, med masser af bøjlestænger og skuffer der kan trækkes ud. Lidt ligesom dette skab med hvide skydelåger fra HTH



Ingen kommentarer:

Send en kommentar