fredag den 23. maj 2014

Goodiebag og forkælelse til #ssbloggereventaarhus

For et par uger siden var jeg til et fantastisk arrangement #ssbloggereventaarhus hvor vi var så heldige at blive forkælet. Pigerne havde lavet den mest fantastiske goodiebag, med hjælp fra en masse søde sponsorer. Der var alverdens ting og sager og lille A var ellevild da han så der var en masse ting til ham. Jeg vil løbende vise tingene frem her på bloggen og jeg kan bl.a. afsløre at der var gavekort fra Marmar CopenhagenWheatMylillelimon og legebutikken. Jeg har allerede købt nogle fine ting som jeg glæder mig til at vise frem.

Midt i al hyggesnakken var der også lodtrækning om skønne skønne gaver fra Soft GalleryKaikuCamCamMoloFroh und Frau, Name ItPierrot La Lune og Lakrids By Johan Bülow.

Jeg var så heldig at vinde sidst nævnte, nemlig en super fin filtpose med en masse lækkerier fra Johan Bülow. Der var flere opskirifter med, så jeg nemt kan komme i gang med at lave kager med lakrids :0)







Tusind tak til alle søde sponsorer som har været med til at forkæle os, det var alt for vildt.



A.C. PerchsAllévoAngulusBapoonBioOilBobles, Froh Und Frau, JemojernJordan, LegebutikkenLongovital, Marmar CopenhagenMammashopMolo, MylillelimonName ItPurely ProfessionelReimann P20SebraWheat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar