søndag den 23. marts 2014

Forårs fristelser fra Kähler

Love Song mini vase og de skønneste Billino krukker
Omaggio vaser og Ursula stellet
Der snakkes og drikkes bobler
Kähler diskede op med en masse lækre sager
Der laves fine buketter
Julia og Maria i fuld sving med at sætte deres præg på buketten
Smukke Lou som tager billeder
Lækre lækre kager
Vores bud på en Kähler buket


Mandag eftermiddag var jeg en tur forbi Kähler Villa Dining, hvor jeg sammen med en masse andre søde bloggere var inviteret til at se Kählers forårsnyheder. 

Vi blev budt på lækre sandwich, snacks, kager, bobler og blev virkelig forkählet :0) Vi fik den fineste præsentation af Ane fra Kähler, som fortalte en lille historie om hvert produkt. I kan godt glæde jer til forårs nyhederne. Jeg er selv blevet ret forelsket i de smukke Bellino krukker i de skønneste pastelfarver. Dem må jeg bare eje og tænker de vil se godt ud på mit nye badeværelse. 

Omaggio vaserne kommer også i nye skønne farver og størrelser. Se dem her. Og så har de lavet de fine love song vaser i en mini udgave "i got you babe". Se dem her.

Både bellino krukkerne, Omaggio vaserne og Love Song vaserne, synes jeg personligt kunne være fantastiske at bruge som værtindegaver eller til et bryllup. Stort set alle Kählers produkter findes i flere størrelser og farver, så der skulle være lidt for en hver smag.

Efter den fine præsentation fik hvert bord den udfordring, at lave en Kähler inspireret buket i en valgfri Omaggio vase. Sammen med MariaJulia, LouiseMarinaPernille og Lou, fik vi lavet den fineste buket "afslappet hverdags boheme" som senere skulle pynte på bordene i restauranten.

Jeg siger tak til de fantastiske piger fra Kähler og til alle de søde bloggere som var med til at gøre denne mandag eftermiddag helt fantastisk :0) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar