lørdag den 1. juni 2013

Søndagshygge på Ingerslev

I søndags havde jeg, som nævnt her en stand på Ingerslev bagagerumsmarked. Det var en super hyggelig dag, med det mest fantastiske vejr. Vi havde tøj, sko, tasker, porcelæn, møbler, bøger og alt muligt andet med. Salget gik overraskende godt og jeg tjente da også en lille skilling. Hvor er det bare dejligt at få ryddet op i div. skabe og skuffer. Så er der igen plads til lidt nyt eller måske nogle gode loppefund :0) Jeg stod der med en arbejdskollega og vi blev hurtigt enige om, at det gør vi igen næste år. (Men da husker jeg forhåbentlig også at tage solcreme på.)

Her ser i lidt stemningsbilleder :0)










Kæresten og lille A var også et lille smut forbi og havde lavet de lækreste sandwich til os. Efter 6 timer i solen og ingen solcreme, fik jeg nogle smarte cykelrytter arme. (Hvor er det altså bare kikset)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar