onsdag den 5. juni 2013

Min lille Krutter dreng

Mini A  i blå/hvid ternet Krutter shorts overalls

For nogle dage siden postede jeg dette billede af mini A på instagram. Mini A er overalt i lejligheden og prøver at følge med mor og far hele tiden. Det sjoveste for tiden er simpelthen at kravle op på opvaskemaskinen. Det kunne nu også være dejligt hvis han kunne hjælpe med at tømme den. Men det er vidst lidt for tidligt med børnearbejde :0)


Hvis i har lyst til at følge mig på instagram kan i finde mig under navnet metteravnnissen

2 kommentarer:

  1. D's "yndlingslegetøj" er støvsugeren - vi håber, at interessen holder ved, til han bliver gammel nok til at bruge den :)

    Vi ses om lidt, søde!

    SvarSlet
  2. Hvor er han bare kær i krutter, den lille charmør :) Skønt at se jer i dag!
    Åhh ville ønske jeg kunne følge med på instagram - føler mig helt udenfor på den konto. Måske jeg snart skal overgive mig til en smartphone ;)

    /Lou

    SvarSlet