fredag den 3. maj 2013

Goodies

Til dette fantastiske event fik vi de fineste goodiebags. Der var som sagt to gavekort, et til lille figaro og et til marmar, to af mine yndlings netbutikker :0) Jeg har brugt meget tid på at finde det helt rigtige. Der var så mange lækre ting, at jeg næsten ikke kunne vælge. Men det blev til disse fine sager til Mini A og jeg.


Et par af marmars skønne leo-leggins til mor, så hun kan være med på moden og nogle armygrønne fløjlsbukser til Mini A. Begge dele er bare så bløde og i den lækreste kvalitet.


Og så denne fine dragt fra soft gallery, som jeg har haft kigget på et stykke tid. Er den ikke bare skøn :0) De laver så mange fine ting.




6 kommentarer:

  1. Sikke nogle fede køb!

    SvarSlet
  2. Vi købte også heldragten fra lillefigaro :) Og den er bare så utrolig blød og lækker!

    SvarSlet
  3. Åhh de leggins kunne jeg virkelig også godt tænke mig!
    Agnes har iøvrigt fået pige-udgaven af den Soft Gallery dragt, så kan de rigtig matche i mødregruppen :)

    /Lou

    SvarSlet
    Svar
    1. De leggins er bare så lækre at have på :0) Er allerede super glad for dem. Den dragt fra Soft Gallery er også super skøn i pige-udgaven. De laver nogle lækre ting :0)

      Slet