onsdag den 13. marts 2013

New jumpsuit



Har købt ny heldragt i grå fra Only. Har efterhånden en hel del heldragter, men jeg synes de er så fede og det er bare så nemt. Man behøver ikke at tænke på hvilken bluse eller top der lige skal passe til. Så jeg ender tit i en heldragt når det skal gå lidt stærkt. Den kan både bruges til daglig med et par sneakers og en bomber jakke eller til pæn med et par pumps og en blazer. Når det forhåbentlig snart bliver lidt varmere vil det også se godt ud med et par små ballerina, evt. i leopard. Sådan nogle er jeg forøvrigt på jagt efter :0)








2 kommentarer:

  1. Årh, den ser rar ud! Glæder mig også, til jeg kan hoppe i mine igen. Minusgrader passer ikke så godt med jumpsuits :)
    Zara laver forresten nogle ret fine leoballerinaer i øjeblikket ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg har godt set dem og de ser rigtig fede ud. Nu har vi desværre ikke ikke længere Zara i Aarhus. Øv øv... Jeg vil rigtig gerne prøve dem, for det med sko str. er lidt svært. Lou har ikke været så heldig med skokøb på nettet de sidste par gange, de var enten for små eller store.

      Slet