tirsdag den 29. januar 2013

Lige et lille tip


Et lille tip til alle jer som også er vilde med masking tape. De har fået en masse forskellige fine farver og mønstre i Søstrene Grene og så koster de næsten ingen ting :0) Jeg har købt en del og ved godt hvad det skal bruges til. Jeg har nemlig en masse forskellige kort, som jeg har samlet sammen de sidste par år. Dem havde jeg tænkt mig skulle op at hænge i vores lille kolonihave, i stedet for at købe en masse dyre rammer, så er masking tape jo et fantastisk alternativ. (især når vi jo tænker på at sælge kolonihaven) Jeg bruger også masking tape til gavemærker (se billeder her), gaveindpakning og div. møbler i kolonihaven. Hurtigt og nemt alternativ til at friske et møbel op som man måske ikke lige haft tid at male.






2 kommentarer:

  1. Hov, jeg må vist i SG. Alt for mange skønne ting, der kan findes der, men det er vist med at være hurtig.
    Har for øvrigt skabt mig en hel lille busk af noter med de fine post-its, du gav mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror også man skal være hurtig. Jeg har også købt nogle af de post-its til mig selv, men har ikke fået taget dem i brug endnu :0)

      Slet