torsdag den 10. januar 2013

Jubiii lidt mere inspiration



Jeg elsker når disse to blade ligger i postkassen. Jeg får rigtig mange timer til at gå med at kigge i BOLIG Magasinet og BoligLiv og får meget inspiration fra lige netop de to blade og deres hjemmesider. Har haft abonnement på Bolig Magasinet i ca. 10 år og Boligliv lidt i perioder. Man får samlet mange blade i løbet af årene og for ca. 5 år siden begyndte jeg så at klippe de ting og ideér ud som jeg synes var rigtig gode. Det er blevet til en del mapper med inspiration til stue, soveværelse, entre, køkken, badeværelse, børneværelse og ikke mindst haven :0)




På de 3 sidste billeder ser i et par eksempler på hvordan mine mapper ser ud. Mapperne købte jeg i sin tid i Tigeren og de er lidt ligesom glansbilledbøger. Man behøver ikke lime udklippene fast, de kan nemt skiftes ud hvis man skifter smag.

1 kommentar:

  1. Hvor er det en god idé! Jeg har aldrig gået vildt meget op i indretning, men efter vi flyttede til noget meget større for nyligt, har min interesse i den slags virkelig taget fart. Burde også lave sådan en mappe!

    SvarSlet