torsdag den 22. november 2012

Ny på bloggen

Dette er så mit første blogindlæg og hvad skal man så skrive.... Jeg læser utrolig mange blogs og nu var det vidst på tide at oprette min egen. Jeg bor i Aarhus med min kæreste og vores dejlige lille søn August, på snart 5 måneder. Vores drøm er at købe hus i en forstad til Aarhus, vi venter bare på det perfekte hus og den rette pris. Så ja det bliver nok lidt svært. Vi har det jo også godt i vores lille lejlighed, men ville bestemt ikke kunne undvære vores dejlige kolonihave, hvor vi tilbringer rigtig mange timer om sommeren.

Jeg glæder mig meget til at fortælle om min hverdag og alle mine interesser. Jeg kommer til at blogge om min hverdag, lille August, kolonihaven, indretning, design, genbrug, lopper, min mode, baby mode, Aarhus, køkkenet, krea og alt det hyggelige.

Lille August

Ingen kommentarer:

Send en kommentar